مرکز خرید گوسفند زنده، فروش و عرضه بهترین قیمت دام در تهران

مزایای خرید اینترنتی گوسفند زنده

نویسنده : alivesheep
تاریخ ثبت : 14 اردیبهشت ، 1401

خرید اینترنتی گوسفند زنده به کمک افرادی آمده است که می خواهند با سفارش وزن گوسفند مورد نظر خیلی راحت آن را درب منزل خود تحویل گیرند. شما در هر جایی از شهر که باشید خیلی زود با یک تماس تلفنی می توانید خرید اینترنتی گوسفند زنده را انجام دهید. در شهرهای شلوغی مانند تهران معمولا پیدا کردن یک مرکز که بتوان از طریق آن به راحتی گوسفند زنده را سفارش داد کار سختی است، همچنین به دلیل اینکه برای خرید گوسفند زنده باید مدت زمان زیادی را در دامداری ها صرف کرد این کار بسیار خسته کننده خواهد بود. 

گوسفند زنده

گوشت قرمز از اقلام مصرفی همه خانواده ها می باشد، به گونه ای که به طور متوسط هر خانواده ای دو روز در هفته از گوشت قرمز استفاده می کند. اما پیدا کردن گوشت تازه گوسفند گاهی امری دشوار خواهد بود و نمی توان به هر گوشتی اطمینان کرد. بسیاری از افراد که به دنبال گوشت تازه گوسفند هستند ترجیح می دهند گوسفند زنده را خریداری کرده و با ذبح آن گوشت مایحتاج خود را به صورت تازه تأمین کنند. اما سوال مهمی که وجود دارد این است که گوسفند زنده را باید از کجا خریداری کرد؟

گوسفند زنده

خرید اینترنتی گوسفند زنده

ممکن است بسیاری از مردم به دلیل نداشتن اطلاعات لازم در مورد خرید گوسفند زنده اقدام به خرید گوسفند زنده از افراد نامعتبر کنند. لازم است ذکر شود که گوسفند زنده باید از مراکز و محل هایی خریداری شود که دارای مهر وزارت بهداشت باشند. یکی از راه های جدید، خرید اینترنتی گوسفند زنده است. از طریق دامداری هایی که فروش اینترنتی گوسفند زنده را انجام می دهند، برای تهیه گوسفند زنده می توان اقدام کرد.

گوسفند زنده

نحوه خرید گوسفند زنده

از طریق شماره هایی که در سایت اینترنتی دامداری های فروش گوسفند زنده قرار دارد، برای خرید اینترنتی گوسفند زنده می توان اقدام کرد. پس از اینکه با شماره های مربوطه تماس گرفته شد زمان دریافت با ذکر آدرس،  و وزن گوسفند انتخابی از طریق گروه های دامداری مربوطه در محل مورد درخواست همراه با باسکول و قصاب ارسال می گردد. لازم به ذکر است برای برداشتن هر گونه سوتفاهمی بهتر است گوسفند زنده را اول صبح خریداری کرد تا شکم دام خالی باشد. همچنین قصاب هایی که در این گروه ها فعالیت می کنند با ذبح گوسفند گوشت آن را خرد کرده و کله پاچه و سیرابی گوسفند را نیز تمیز کرده تحویل خواهند داد. بسیاری از گروه هایی که فروش اینترنتی گوسفند زنده را انجام می دهند هزینه ای برای ارسال گوسفند، خرد کردن گوشت و پاک کردن سیرابی و کله دریافت نمی کنند. هزینه ای که بابت خرید اینترنتی گوسفند زنده باید پرداخت شود شامل وزن گوسفند ضرب در قیمت روز کشتارگاه است. البته در فصل زمستان چون درخواست برای دام زنده زیاد می باشد، قیمت گوسفند زنده نیز بالاتر است. پس از فصل زمستان این نرخ تقریبا ثابت نگه داشته می شود.

گوسفند زنده

مزایای خرید اینترنتی گوسفند زنده

_ بسیاری از گروه های فعال در زمینه فروش اینترنتی گوسفند زنده با برگزاری جشنواره ها برای خرید بعدی تخفیف خوبی در نظر می گیرند.
_ گوسفند های زنده ای که این شرکت ها ارائه می دهند، چون به صورت ارگانیک رشد کرده اند دارای طعم و مزه بسیار خوبی هستند.
_ با خرید اینترنتی گوسفند زنده ارسال دام به صورت رایگان انجام می شود.
_ هنگامی که گوسفند زنده در محل تحویل داده شده از طریق باسکول وزن آن را مقابل چشمان مشتری می سنجند.
_ گروه های عرضه کننده اینترنتی گوسفند زنده با داشتن مجوز از شهرداری و اتحادیه گوشت گوسفندی، دام های سالم و خوب را به فروش می رسانند.
_ با خرید اینترنتی گوسفند زنده تحویل گوسفند به موقع درب منزل انجام می شود.

- معمولا سایت های ارائه دهنده خدمات دام زنده، دام مورد نظر شما را به صورت رایگان به محل درخواستی شما ارسال می کنند.
- نرخ گوسفند زنده در سایت های فروش مطابق با نرخ روز تعیین شده از سوی کشتارگاه می باشد، یعنی وزن گوسفند درخواستی شما ضرب در قیمت روز تعیین شده در کشتارگاه ها می شود.
- در خرید اینترنتی گوسفند های جوان و قبراق به جای گوسفندهای مسن برای فروش عرضه می شوند.
- از اتلاف وقت شما در دام داری ها و کشتارگاه ها جلوگیری می شود.
- در خرید اینترنتی گوسفند زنده هزینه هایی که بابت، قصاب، خرد کردن و پاک کردن کله پاچه صرف می شود حذف خواهد شد، از آنجایی که این کارها کار هر کسی نیست خیلی از افراد از این مسئله استقبال می کنند و این مسئله یکی از دلایل پیشرفت در فروش سایت هایی است که در این زمینه فعال اند.
-همچنین با توجه به ساعت کار محدود دامداری ها و کشتارگاه ها، شما نمی توانید به صورت همیشگی با مراجعه به کشتارگاه نسبت به خرید دام زنده اقدام نمایید اما خرید از سایت این امکان را به شما می دهد که در هر زمان و مکانی اقدام به خرید کنید.
توجه کنید که خریدهای اینترنتی خود را از سایت های معتبر و مورد تایید انجام دهید. با خرید آنلاین، آنها گوسفند با وزن و هزینه مورد نظر شما را در زمان معین به محل درخواستی شما ارسال خواهند کرد.

گوسفند زنده

نکات مهم در خرید آنلاین گوسفند

در خرید گوسفند به صورت آنلاین نکاتی را باید مد نظر داشت، این موارد به شرح زیر است:

1- خرید گوسفند زنده باید از سایت های معتبر عرضه دام مورد تایید وزارت بهداشت باشد.
2- زمانی که گوسفند را برای ذبح می آورند توجه داشته باشید که حتما گوسفند نشانه های سلامت گوسفند زنده که شامل موارد زیر است را دارا باشد:
- گوسفند سالم مدام در حال نشخوار است و نباید بی حال باشد.
- به چشمان گوسفند توجه کنید، چشمان یک گوسفند سالم نباید کدر باشد.
- پشم های گوسفند را در مشت های خود بگیرید و بکشید، پشم ها نباید به راحتی کنده شوند و اگر اینگونه نبود نشانه عدم سلامت و وجود بیماری در گوسفند است.
- بعد از ذبح رنگ جگر گوسفند را بررسی کنید که شفاف باشد، کدر بودن آن نشانه ی بیماری گوسفند است.
3- توجه کنید که گروه های عرضه کننده اینترنتی گوسفند زنده، ذبح گوسفند و کار تمیز کردن کله پاچه را در محل مورد نظر انجام می دهند و اکثر سایت های عرضه کننده بابت این کارها هزینه ای دریافت نمی کنند.
4- توجه داشته باشید که ذبح کاملا درست هم از نظر بهداشتی و هم از نظر اسلامی انجام شود، توجه به این نکته به اندازه ی سالم بودن دام مورد اهمیت است.
با توجه به نکات و مزیت های گفته شده اگر قصد خرید گوسفند برای مراسمات و مهمانی های خود دارید بهترین روش، خرید اینترنتی از سایت های فعال در این زمینه می‌باشد.

6LeqQBciAAAAAOTmEiSOf1o6d6Sk5ceWF8MIClo1