مرکز خرید گوسفند زنده، فروش و عرضه بهترین قیمت دام در تهران

قصاب و کلیه خدمات ذبح گوسفند زنده

نویسنده : alivesheep
تاریخ ثبت : 18 تیر ، 1401

بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای خرید گوشت، گوسفند زنده خریداری نمایند و ذبح گوسفند را خودشان انجام دهند تا از تازه بودن گوشت آن اطمینان داشته باشند. البته در برخی از مراسم ها مانند عروسی و عید قربان قربانی کردن گوسفند زنده مرسوم می باشد. اینکه گوسفند را از کجا تهیه نمایید تا یک گوسفند سالم و خوب داشته باشید و همچنین خدمات ذبح به چه صورت در اختیار شما قرار گیرد نکاتی است که در این متن به بررسی آن می پردازیم.

خرید گوسفند زنده

در ابتدا قبل از مطرح شدن ذبح گوسفند باید به خرید گوسفند و دام زنده بپردازیم. برای این کار و تهیه گوسفند زنده می توانید از روش های متفاوتی اقدام نمایید. به طور مثال می توانید به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از چوپان ها و یا صاحبان گوسفند خرید نمایید؛ اما می توانید به صورت تلفنی از مراکز معتبر نیز گوسفند را سفارش دهید. تنها کافی است وزنی که برای گوسفند مدنظر دارید را بیان کنید و قیمت را نیز مشخص کنید. نژادهای مختلفی برای گوسفند وجود دارد که شما می توانید از بین آنها انتخاب نمایید. در هنگام خرید گوسفند زنده قیمت آن بر حسب وزن گوسفند و بر اساس قیمت روز تعیین می گردد.

گوسفند زنده

موارد مهم در تهیه گوسفند زنده

گوسفندی که تهیه می کنید باید حتما سالم باشد و به همین جهت باید توسط وزارت بهداشت تایید شده باشد و دارای پلاک سلامت باشد. از نشانه های یک گوسفند سالم داشتن چشمانی شفاف و نبود هیچ گونه ترشح در دهان یا بینی حیوان می باشد. همچنین برای آن که از سالم بودن حیوان قبل از ذبح گوسفند مطمئن شوید بهتر است ببینید که پشم های گوسفند به راحتی جدا نشود. همچنین بعد از آن که ذبح گوسفند زنده انجام شد باید به رنگ و شفافیت جگر گوسفند دقت کنید؛ زیرا در صورتی که گوسفند و دام بیمار باشد حتما رنگ جگر آن تغییر می کند که در این صورت باید از خوردن گوشت گوسفند خودداری شود. خرید دام و گوسفند از یک مرکز معتبر می تواند سلامت دام را تضمین نماید.

گوسفند زنده

ذبح و قربانی کردن گوسفند

ذبح گوسفند یکی از کارهایی است که باید قصاب در آن تجربه داشته باشد تا بتواند ذبح اسلامی انجام دهد و علاوه بر آن جرات کار را نیز داشته باشد. به همین جهت ذبح گوسفند یکی از کارهایی است که افراد پس از خرید گوسفند زنده با آن مواجه می شوند. آنچه که در زمینه ذبح گوسفند مهم است و باید آن را در نظر بگیرید این است که وسایلی که در ذبح گوسفند مورد استفاده قرار می دهید باید حتما تمیز و استریل شده باشد تا گوشت دچار آلودگی نشود. بهتر است پس از انجام ذبح حتما فضا را تمیز نمایید زیرا بیماری های بین گوسفند و انسان در برخی موارد یکسان است و انتقال می یابد.

گوسفند زنده

خدمات ذبح گوسفند

شما می توانید با استفاده از خدمات ذبح گوسفند به راحتی در هر مراسمی ذبح گوسفند را توسط قصاب حرفه ای انجام دهید. بدین صورت به بهترین شکل ممکن ذبح گوسفند انجام می شود و انتقال هیچ گونه بیماری صورت نمی گیرد. کافی است که با تماس و دادن آدرس، در هر محلی ذبح گوسفند را توسط قصاب انجام دهید. اعزام قصاب به هر محلی برای ذبح گوسفند و استفاده از خدمات ذبح مشکل بسیاری از افراد را حل کرده است؛ زیرا به طور کلی این کار در مراسم هایی مانند عروسی، بازگشت افراد از مکه و بسیاری از مراسم های مذهبی ما انجام می شود و یک فرد از مهمانان و یا صاحب مجلس به سختی می تواند ذبح گوسفند را انجام دهد. علاوه بر این که ظاهر فرد ممکن است آلوده شود، ذبح و قربانی گوسفند به روش درست نیازمند داشتن آگاهی از روش کار و همچنین داشتن تجربه و مهارت زیاد در این زمینه می باشد که هر فردی از آن برخوردار نیست. پس بهتر است از خدمات ذبح و قربانی گوسفند استفاده نمایید تا در هر محلی که می خواهید گوسفند را قربانی کنید.

گوسفند زنده

6LeqQBciAAAAAOTmEiSOf1o6d6Sk5ceWF8MIClo1